<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування

Новини

12.01.2015

Корпоративна соціальна відповідальність Group DF: пріоритетні напрямки

Що таке корпоративна соціальна відповідальність? Єдиного визначення КСВ немає і, певно, не може бути, оскільки йдеться про системний підхід до комплексної проблеми. За одним із визначень, КСВ – це спосіб управління бізнес-­процесами з метою забезпечення позитивного впливу на суспільство.

Сприяння економічному і соціальному розвитку України та регіонів, де розташовані підприємства, покращення якості життя своїх співробітників, їхніх сімей, суспільства в цілому – одна з важливих функцій, яка є невід’ємною частиною корпоративного управління Group DF (Група об’єднує в тому числі чотири підприємства азотної хімії – ПрАТ «Сєвєродонецке об’єднання Азот», Горлівський «Концерн Стирол», ПАТ «Рівнеазот» і Черкаське ПАТ «АЗОТ»). Компанія визначила чотири пріоритетні напрямки в сфері корпоративної соціальної відповідальності: регіональний розвиток, освіта, екологія і культурна дипломатія.

РЕГІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК

Наша мета в напрямку регіо­нального розвитку – сприяти підвищенню якості життя в містах присутності Групи. Розвиток міст здійснюється в рамках програми «Збережи своє місто», яка охоплює 10 міст по всій Україні загальною чисельністю населення понад 1 мільйон українців. У рамках програми підприємства Групи взяли на себе зобов’язання щодо ремонту доріг, реконструкції стадіонів і палаців культури, парків, дитячих майданчиків та інших об’єктів соціальної інфраструктури. Інвестиції в регіональний розвиток у 2013 році склали 219 млн. грн.


ОСВІТА

У галузі освіти ми бачимо для себе два ключові завдання: виведення вищої освіти на якісно новий рівень і розвиток професійно-­технічної освіти в Україні.

У нашому розумінні, вивести вищу освіту на новий рівень означає зробити її практичною для життя. Ми прагнемо підвищити престижність спеціальностей, що мають відношення до нашого бізнесу і економіки країни. Підтримуючи розвиток хімічної освіти, ми формуємо професійний кадровий резерв для наших підприємств, а також сприяємо зростанню інтелектуального капіталу країни.

Ми прагнемо підвищити рівень професійно-­технічної освіти і престижність робітничих професій в Україні. Співпрацюємо з українськими вузами, працевлаштовуємо випускників на наших заводах, відправляємо наших співробітників на перепідготовку та підвищення кваліфікації, проводимо профорієнтаційну роботу. Інвестиції в освіту в 2013 році склали 7 млн. грн.


ЕКОЛОГІЯ

Наше головне завдання в галузі екології – мінімізувати вплив виробничого процесу на навколишнє середовище і досягти максимальної енергоефективності наших підприємств.

Екологічні інвестиції Group DF спрямовані на вирішення питань в галузі охорони атмосферного повітря, води, земельних ресурсів, ефективного використання енергії. У 2013 році екологічні інвестиції Групи склали 345 млн. грн.

Одне із пріоритетних завдань в екології – впровадження інноваційних енергозберігаючих проектів на наших підприємствах. Енергоефективність нашого виробництва залежить від раціонального використання природного газу та теплової енергії. Зокрема, на більшості виробничих потужностей Group DF встановлено парові турбіни, що перетворюють пар в електроенергію і виробляють близько 20% від загального обсягу електроенергії, споживаної підприємствами.


КУЛЬТУРНА ДИПЛОМАТІЯ

Про Україну в світі сьогодні знають недостатньо. Ми хочемо покращити сприйняття нашої країни за кордоном, сприяти формуванню позитивного іміджу України як європейської країни з багатою культурною спадщиною і яскравою сучасною культурою. Репутація країни впливає не тільки на залучення інвестицій, але і на здатність українських виробників конкурувати на глобальному ринку.

Першим проектом Group DF у співпраці з Firtash Foundation в напрямку культурної дипломатії стали «Дні України у Великобританії», які пройшли в жовт­ні 2013 року в Лондоні. Культурний проект став першою масштабною міжнародною подією, яка показала сучасну Україну в новому ракурсі, поглибила знання британців про нашу країну і дала новий пош­товх у розвитку україно­-британських відносин. Протягом трьох днів відомі українські художники, артисти, музиканти, дизайнери та кращі народні майстри демонстрували колорит України: мистецтво, літературу, класичну, етнічну та сучасну музику, моду, кухню і народні ремесла.

У листопаді 2014 року в рамках щорічного культурного фестивалю «Дні України у Великобританії» відбулася виставка українського сучасного мистецтва «Передчуття: Українське мистецтво сьогодні». На виставці була представлена найбільша на сьогодні колекція творів українських художників – понад 160 картин, скульптур, інсталяцій різних стилів, технік та напрямів, створених за останні два десятиліття.

Возврат к списку