|
Новини
03.02.2012
Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів на телекомунікаційніїй мережі ПАТ "Азот"
Проаналізовано показники якості надання телекомунікаційних послуг та обслуговувування споживачів на телекомунікаційній мережі ПАТ "Азот" за 2011 рік.
Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів на телекомунікаційніїй мережі ПАТ "Азот"
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення
|
Одиниця виміру
|
Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)
|
Досягнутий рівень за звітний рік***
|
Послуги фіксованого телефонного звя'зку на Черкаському ПАТ "Азот"
|
|
|
|
Кількість звернень що до сторонніх підключень з розрахунку на одну сотню доступу за рік
|
%
|
не більше 0,2
|
0,18
|
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконано за нормований час
|
%
|
не меньше 65
|
91
|
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережї, в перерахунку на одну лінію доступу за рік
|
%
|
не більше 0,8
|
0,76
|
Відсоток звернень щодо організації аспектів обслуговування
|
%
|
не більше 1
|
0,8
|
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування
|
%
|
не більше 1
|
0,9
|
Відсоток розрахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправільності)
|
%
|
не більше 1
|
0
|
Возврат к списку
|
|