<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування

Новини

23.01.2017

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів АТС ПАТ "АЗОТ"

Код рядка Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги,             який визначений НКРЗ для оприлюднення Одиниця виміру Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)    Рівень, який був запланований                      на звітний  рік** Досягнутий рівень                         за звітний рік***   Запланований рівень на поточний рік 
А Б 1000 2000 3000 4000 5000
0300        Послуги фіксованого телефонного звя'зку:
0301 Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів домережі місцевого телефонного звя"зку, викононих за нормований час  % не меньше 90 92 92 92
0302 Відсоток справних таксофонів % не меньше 90 _ _ _
0303 Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконано за нормований час % не меньше 65 66 66 66
0304 Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережї, в перерахунку на одну лінію доступу за рік не більше 0,8 0,76 0,76 0,76
0305 Відсоток розрахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправільності)   % не більше 1 0,9 0 0,9
0306 Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів % не більше 10 0 7 8
0307 Відсоток неуспішних викликів для міських викликів % не більше 5 2 3 4
0308  Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора. % не менше 95 92 92 92
0309 Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) % не більше 5  3 3 3
0310 Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови % не меньше 70 % 85 84 84

Возврат к списку