<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування

Новини

29.03.2016

Рівні показників якості надання телекомунікаційних послуг та обслуговувування споживачів на телекомунікаційній мережі ПАТ "Азот"

Проаналізовано показники якості надання телекомунікаційних послуг та обслуговувування споживачів на телекомунікаційній мережі ПАТ "АЗОТ" за 2015 рік.

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів ПАТ "АЗОТ"

Найменування показника 
(параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення
Одиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)   Рівень, 
який був запланований
Досягнутий рівень Запланований рівень на поточний рік 
Послуги фіксованого телефонного звя'зку:




Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів домережі місцевого телефонного звя"зку, викононих за нормований час%не меньше 909292 92
Відсоток справних таксофонів%не меньше 90

-
Кількість звернень що до сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік
не більше 0,20,190,190,19
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконано за нормований час%не меньше 65666666
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережї, в перерахунку на одну лінію доступу за рік
не більше 0,80.760.760.76
Відсоток звернень щодо організації аспектів обслуговування%не більше 10.8
0.8
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування%не більше 10.9
0.9
Відсоток розрахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправільності)%не більше 10.9
0.9


Возврат к списку