<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування



Приватне акціонерне товариство «АЗОТ» – один з лідерів хімічної галузі України. Підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші (КАС) в країні. В останні роки Черкаський «Азот» збільшив потужності з виробництва КАС до 1 млн тонн на рік.

На ПрАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Проект будівництва заводу був затверджений у 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПрАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять підприємства з виробництва азотних добрив: ПрАТ «АЗОТ» (м. Черкаси), ПрАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

29.12.2015

Новий рік – це завжди нові плани, здобутки та сподівання

Планування, виробництво та збут – три кити, на яких тримається підприємство. Від того, наскільки чітко та професійно ведеться робота в цих напрямах, залежить його успіх, фінансова стабільність та прибутковість. Нині всі наші сподівання та надії спрямовані у Новий 2016 рік. Яким він може бути для Черкаського «Азоту» та його колективу, нам розповіли «стратеги і тактики» нашого підприємства, керівники планово-економічного, виробничого відділів та відділу збуту. А ще вони та їхні колективи змогли принагідно привітати всіх колег-азотівців з прийдешніми святами.

Роботу Черкаського «Азоту» у 2016 році вже сплановано

Що  таке бізнес-план  підприємства у класичному визначенні і яка робота проводиться планово-економічним відділом у процесі його створення, ми запитали у начальника цього підрозділу Любові Чернишової.

 – План підприємства – це завчасно розроблена система заходів, що передбачає цілі, зміст, збалансовану взаємодію ресурсів, обсяг, методи, послідовність і строки виконання робіт з  виробництва і реалізації продукції. План дозволяє підприємству оцінити, наскільки  реальним є досягнення поставлених цілей, що допомагає, а що заважає їх досягати.

– А сам процес  планування – це  перетворення цілей підприємства в прогнози та плани?
– Так. А ще це процес визначення пріоритетів, засобів та методів їх досягнення. Підприємство не може працювати без процесу планування. Саме з цього все й починається і від цього в значній мірі залежить результат виробничої діяльності будь-якого підприємства. Матеріальні, фінансові, трудові ресурси поєднуються воєдино для того, щоб досягти  кінцевого результату – одержати прибуток.  Саме за таких умов  підприємство вважається успішним. Воно розвивається, створює додаткові робочі місця, реалізує соціальні проекти,  поліпшує добробут своїх працівників. По суті, для цього  й створюються  великі  й малі підприємства, організовуються фірми. А для того, щоб бути успішним підприємством, треба мати виважений план. В принципі, це є однією з головних умов. Тому займаємося складанням планів. Взаємозв’язок між підрозділами здійснюється на основі координації на горизонтальному рівні, тобто на рівні функціональних підрозділів – виробничого відділу, відділу організації праці і заробітної плати, фінансового відділу. Це ніби як окремі стадії, а щоб  вийти на фініш – порахувати прибуток, потрібно все це з’єднати воєдино й одержати результат. Плани бувають довгострокові й поточні. На жаль, зараз не доводитися говорити про довгострокові плани у зв’язку з економічною й політичною ситуацією, яка є в країні. Але без поточних – ніяк не можна. Так, це процес виживання, але підприємство працює – працює успішно. Вже підготовлено бізнес-план на 2016 рік. Сподіваємося, що все у нас буде добре. Не може таке велике підприємство перебувати в простої, як  це було в 2015 році. На жаль, і це треба було пройти. Завод з цієї ситуації вийшов без втрат і в нас є основа для стабільної роботи. 

 – Тобто, можна говорити про хороші перспективи для підприємства у новому році?
 – Судячи з того, як ми працюємо зараз – це дійсно так. Є результати. Є замовлення на продукцію наступного кварталу. Це говорить про довіру до підприємства.

– Скільки років ви очолюєте відділ?
– Це досить великий період часу. Щоразу, коли перегортаєш календар і складаєш новий бізнес-план, думаєш: який він за рахунком? Однак, життя ставить так багато зав-дань і проблем, що кожного разу доводиться підходити до їх вирішення творчо. Тому нашу працю не можна назвати одноманітною. До того ж, коли робота є улюбленою – роки не помічаються.

– З яким настроєм  входите  в 2016 рік?
– Звичайно, він тривожний, як і в усіх, оскільки час неспокійний, але завжди повинна бути надія на те, що все буде гаразд. Є віра і надія, що  підприємство буде працювати, люди матимуть роботу, отримуватимуть заробітну плату, зможуть реалізувати себе як у професійному плані, так і в особистому житті. Адже багато хто з нас не один десяток років віддав «Азоту» та улюбленій справі. Тому в переддень свята, хочеться побажати нашому підприємству процвітання, стабільності й фінансового благополуччя, а кожному працівникові здоров’я, тепла і затишку в родинах, здійснення всіх  заповітних мрій та бажань у Новому 2016 році!


Відділ, що забезепечує організацію виробничого процесу

Головним  завданням виробничого відділу, який  перебуває у підпорядкуванні  служби технічного директора, є забезпечення виконання планів  підприємства з випуску та відвантаження продукції. Про основні функції виробничого відділу розповідає його керівник Володимир Шендер.

– Розпочну з функції планування. Ми складаємо розрахунок планованого виробітку та випуску продукції,  розробляємо норми витрат сировини, матеріалів та енергоресурсів, беремо безпосередню участь  у розробці графіків капітальних ремонтів. Свої напрацювання  передаємо в планово-економічний відділ, куди збігається аналогічна інформація з усіх інших підрозділів. На її основі йде процес планування  роботи підприємства. Окрім  цього, до функцій нашого відділу входить  організація виробництва. Починається вона з технологічного регламенту – основного документу виробництва. Ми  організовуємо та надаємо методичну допомогу структурним підрозділам щодо розробки технологічних регламентів. Чітке дотримання його параметрів  на виході  забезпечить  нам  ту  якість і  ті  обсяги продукції, які ми попередньо планували.

Що стосується контролю за виробництвом, то здійснюється він цілодобово. В такому режимі  проходить  й  регулювання виробничих процесів за безпосередньої підтримки через  взаємозв’язок  із  диспетчерською групою. Контроль  за основними параметрами технологічного процесу – безперервний. Ведемо добовий  облік виробленої продукції та її відвантаження, а  тому першими володіємо цією інформацією. Оперативний облік готової продукції в підсумку завершується засіданням  балансових комісій, на яких ми  аналізуємо витрачання сировини – аміаку, газу, пари  в процесі виробництва. Оскільки основною сировиною для нашого виробництва є природний газ, то займаємось ще й  його забезпеченням. Крім того, до функцій виробничого відділу входить робота, пов’язана з технічним керівництвом експлуатацією тепловикористовуючих установок, теплових мереж, водопостачанням, водовикористанням і водовіденням, а також очищення промислових стоків і стоків міста.

Над вирішенням усіх цих завдань працює 20 спеціалістів. З наближенням Нового року хочеться побажати підприємству  стабільності. Стабільності і прогресу в країні. А ще – миру!


Попит на продукцію – один із критеріїв успішності підприємства

Головною метою будь-якого підприємства є  його успішність, яка визначається прибутковістю. Тому збутова діяльність має велике значення. На цьому критерії акцентує  свою увагу  начальник відділу продажів ПАТ «АЗОТ» Олена Дратована.

– Однією з умов успішності підприємства є попит на продукцію, яку воно виробляє.  Це той критерій, за яким можна оцінювати успішність і нашого відділу продажів, де працює 12 спеціалістів. Кожен із них відповідає за свою ділянку роботи, пов’язану із відвантаженням  різних видів продукції як на зовнішній, так і на внутрішній ринки. Важливим напрямом у нашій  діяльності є робота з клієнтами, яку ми намагаємося будувати на взаємоповазі і взаєморозумінні. Бо найголовніше  для нас і підприємства в цілому те, щоб продукція мала попит, щоб споживачі були задоволені її якістю і нашими партнерськими  стосунками.

Всі добрива, які ми зараз виробляємо, а це: аміак, аміачна селітра, карбамід, КАС, аміачна вода йдуть виключно на внутрішній ринок. Ми забезпечуємо сільське господарство добривами  з тим, щоб  аграрники  мали змогу успішно провести сезонні польові роботи і щоб Україна була з хлібом. Адже не за горами – весна.  

Напередодні Нового року хочеться побажати, щоб наша продукція завжди знаходила свого споживача і не залежувалась на складах. Стабільності і успішної роботи підприємству!  Щоб нарешті настали мир і спокій в нашій країні.

Прес-центр ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM


Возврат к списку