<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування



Приватне акціонерне товариство «АЗОТ» – один з лідерів хімічної галузі України. Підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші (КАС) в країні. В останні роки Черкаський «Азот» збільшив потужності з виробництва КАС до 1 млн тонн на рік.

На ПрАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Проект будівництва заводу був затверджений у 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПрАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять підприємства з виробництва азотних добрив: ПрАТ «АЗОТ» (м. Черкаси), ПрАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

20.03.2015

Працівники ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM проходять навчання в Школі кадрового резерву

На Черкаському «Азоті», що входить до холдингу OSTCHEM (об’єднує підприємства азотної хімії Group DF), відкрилася Школа кадрового резерву. В березні комплексне навчання тут пройшли 82 спеціалісти.

Відбір резервістів проходив упродовж 2014 року. На основі результатів проведеного аудиту та завдяки застосуванню новітніх підходів було створено пул спеціалістів для заміщення керівних посад середньої ланки в усіх виробничих цехах, а саме: начальник зміни, відділення, установки, начальник цеху та заступник, інженер-технолог, механік, енергетик.

– Було обрано вже сформованих професіоналів із високим рівнем мотивації, які прагнуть реалізувати свої амбіції й досягти ще кращих виробничих результатів і показників. Такі спеціалісти з першого дня призначення на посаду зможуть ефективно виконувати свої функції, – зазначає директор департаменту з управління персоналом Ігор Сергієнко. – Всі можливі ресурси ми зараз спрямовуємо на їхню підготовку й розвиток.

Програма Школи сформована за модульним принципом. Кожен із семи модулів присвячений конкретній тематиці – управління персоналом, трудове законодавство, соціальна політика підприємства, економіка, інтегрована система менеджменту та якості, основи психології, інновації в технології та технологічний процес.

– Ми відійшли від університетських традицій і лекційного формату. Модуль – це своєрідний міні-тренінг, який передбачає наявність практичних сесій. Згідно з нашими рекомендаціями, блок завдань має складати не менше 30% аудиторного часу, – розповідає начальник сектора по роботі з кадровим резервом Марина Оводова. – Зовнішніх експертів ми не запрошували. Всі викладачі Школи – найкращі спеціалісти «Азоту». Вони можуть не тільки дати теорію, але й показати як же застосовувати її на практиці, враховуючи особливості саме нашого підприємства. Зовнішні експерти не володіють такими нюансами. Можливо в подальшому ми залучатимемо й відомих тренерів, однак поки що це не на часі.

Над розробкою модуля тренери працювали самостійно. При цьому вони враховували виробничу політику підприємства, положення про цех, посадові інструкції працівників цехів, а також нормативно-правові документи ПАТ «АЗОТ».

– Це майбутні інженери – еліта нашого підприємства, тому вибір теми був абсолютно логічним і цілком виправданим. У теоретичній частині ми зупинилися на життєвому циклі продукції, на якому, власне, й ґрунтується технічна політика будь-якого підприємства, та на запровадженні сучасних енергоефективних технологій, оскільки від цього залежить конкурентоздатність добрив на ринку. В практичній частині модуля резервісти вчилися розраховувати економічний ефект та період окупності організаційно-технічного заходу, – зазначає заступник начальника технічного відділу, викладач Школи кадрового резерву Олег Бурлака.


Слухачі Школи кадрового резерву отримали перші сертифікати

Екзамени програмою навчання не передбачені. Однак після кожного модуля «студенти» заповнювали опитувальні листи, аби викладач міг дізнатися наскільки вони засвоїли поданий матеріал.

– Особисто мені дуже сподобався формат. Самому було б складно в усьому розібратися. Інша справа, коли тобі все пояснюють досвідчені спеціалісти. Так інформація краще сприймається й швидше засвоюється, порівняно з самостійним вивченням сухої книжної теорії. Під час лекції можна задати уточнююче запитання, подискутувати на професійному рівні, – говорить апаратник конверсії цеху А-3, слухач Школи Василь Ключко. – Це додаткова можливість отримати нові знання й досвід фактично без відриву від роботи.

Після проходження навчання всі резервісти отримали відповідні сертифікати.

За матеріалами Прес-центру ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM

Возврат к списку