<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування



Приватне акціонерне товариство «АЗОТ» – один з лідерів хімічної галузі України. Підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші (КАС) в країні. В останні роки Черкаський «Азот» збільшив потужності з виробництва КАС до 1 млн тонн на рік.

На ПрАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Проект будівництва заводу був затверджений у 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПрАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять підприємства з виробництва азотних добрив: ПрАТ «АЗОТ» (м. Черкаси), ПрАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

26.09.2014

Колектив цеху М-­9 продуктивно працює, щоб країна була з хлібом

До цеху з виробництва аміачної селітри М­-9 ми завітали сонячного вересневого ранку, зачекавши півгодинки поки нічна зміна передала у відповідальність колег обладнання, яке вже котрий день та ніч працює на проектних потужностях, щохвилини видаючи близько двох тонн продукції!

Побачити як працює колектив М-­9 допоміг заступник начальника цеху Микола Шимко, провівши найвідповідальнішими ділянками роботи. Найперше ми завітали до «серця» цеху – гранбашт-­близнюків, вже на підході до яких відчувається потужність та інтенсивність навантаження обладнання, завдяки чому вся споруда ще більше вражає своєю грандіозністю.

У цей час на чергуванні була третя зміна, яку очолює Сергій Запорожець. З ним піднялися до центрального пульта управління (ЦПУ), запитали як працюється.

На ЦПУ цеху М-9: Т.Сорокіна, Н.Федчук, С.Запорожець

– Добре, а як інакше?! Ми відчуваємо велику відповідальність, адже на нашу продукцію перед осінньою посівною чекає вся країна, – розповідає старший апаратник Тетяна Сорокіна. – Обладнання після капремонту працює справно, сировину суміжні цехи постачають вчасно, належної якості та в потрібній кількості, що гарантує нам безперебійну роботу.

Висока інтенсивність виробництва, вимагає максимальної та постійної уваги. Тож виробничникам доводиться нелегко і тим приємніше, за їхніми словами, що в цеху створені належні побутові умови: капітально відремонтовані душові, роздягальні, буфет…

– Ми раніше тут на башті потерпали, якщо забували прихопити з собою води, а тепер у нас у кімнаті прийому їжі стоїть кулер, – зазначила апаратник випарювання Наталія Федчук.

Опускаємося баштою на два поверхи нижче, де знаходиться служба КВПіА. Як зазначив начальник служби, Віталій Руденко, його люди відповідають за «слух та зір виробництва». Серед найсумлінніших та найдосвідченіших назвав Олену Коломієць, Олега Бика, Віктора Яроміна, Миколу Красного. Запорукою успіху будь­якої служби Віталій Лукич вважає перш за все грамотних спеціалістів. Саме таких людей йому і вдалося зібрати для цеху.

Напружено працює нині й дільниця УКР під керівництвом старшого майстра Богдана Мироненка, яка відповідає за своєчасний ремонт транспортного господарства та вагононавантажувальних машин.

По дорозі ми заглянули і в механічну службу цеху, яку очолює Сергій Скалько. У кабінеті саме був майстер з ремонту технологічного обладнання Василь Ведмідь.

– Наше завдання – максимальне упередження будь­яких неполадок чи збоїв у роботі обладнання, а в разі потреби – максимально швидке усунення несправностей, – зазначив він. – Для цього в нас напоготові є деталі й цілі вузли, які найбільше зношуються та підлягають заміні, завдяки чому така робота займає мінімум часу.

Машиніст ФПМ С.Дворнікова

Та чи не найбільше навантаження нині на відділення складу і упаковки. Щодоби тут запаковується та відправляється споживачам більше 3 тисяч тонн аміачної селітри, яка день і ніч надходить сюди безперервним потоком. За зробленими на наше прохання підрахунками, машиністи фасувально­-пакувальних машин (ФПМ) протягом однієї зміни пакують більше 13,5 тисячі мішків.

Біля транспортної стрічки бригадир зміни Б.Чорненко

Встигають виробничники справитися і ще з одним важливим завданням – ретельно обробити увесь масив продукції антизлежувачем. 
Проте труднощі, пов’язані з інтенсивністю виробництва, працівників М­-9 не лякають. Навпаки, хіміки радіють, що є робота, що аграрії сіють хліб, а вони допоможуть їм виростити великий врожай!


Як зазначив начальник цеху з виробництва аміачної селітри М­-9 Іван Мартем’янов, щодоби цех виробляє 3240­ - 3260 тонн продукції. Згідно з планом на вересень, майже 78 тис. тонн амселітри цех має відвантажити аграріям, ще 12 тис. тонн спрямувати на виробництво КАСу.

За матеріалами Прес-центру ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM

Возврат к списку