<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Опитування



Публічне акціонерне товариство «АЗОТ» – один із вітчизняних виробників мінеральних добрив, виробник капролактаму та іонообмінних смол, аміачної селітри з часткою 36% на внутрішньому ринку. Також підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші в країні, частка якої складає 70% від обсягу національного ринку..

На ПАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.

Проект будівництва заводу був затверджений в 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять високоефективні і конкурентоспроможні підприємства з виробництва азотних добрив: ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПАТ «Азот» (м. Черкаси), ПАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

05.08.2013

Вихованці Центру дитячої творчості відпочивають корисно та змістовно

Цікаві екскурсії, поїздки, походи в кіно та зоопарк – така програма цьогорічного «Літнього драйву», яка організовується для вихованців Центру дитячої творчості ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM. Завдяки їй діти з малозабезпечених та багатодітних сімей змогли побачити та почути багато нового, цікавого та корисного для себе.





– Подібні заходи ми проводимо щороку, але цього літа вперше їздили на досить віддалені екскурсії – в Чигирин та Корсунь-Шевченківський, – розповідає директор Центру дитячої творчості Людмила Дивнич. – Задіяні були всі вихованці центру. Щоб в поїздках дітям було цікавіше та комфортніше, ми їх розділяли на дві групи за віком. Екскурсоводи це також враховували: для маленьких акцент робили на казках, легендах тощо, коли ж приїздили доросліші – більше додавали історичного фактажу.

– Я була дуже вражена, побачивши гетьманську столицю де жив сам Богдан Хмельницький, – з захватом розповідає 15-річна Вікторія. – Уроки історії в школі – це одне, а побачити все на власні очі, доторкнутися до древніх стін, пройти по землі, якою колись ходив великий гетьман – це зовсім інші враження. Я відчула гордість, що все це – наша Черкащина! Крім того, ми дізналися багато нового. Наприклад, що Богдан Хмельницький був досить високим на зріст – про це свідчать розміри його шаблі, що він був похований в Ільїнській церкві в Суботові, але де насправді нині його прах ніхто не знає, що біля церкви є потаємні підземні ходи, де можуть зберігатися козацькі скарби…

Не менш цікавою та пізнавальною була екскурсія і до Корсунь-Шевченківського державного історико-культурного заповідника. Хлопчаків неймовірно вразила виставка військової техніки часів Великої Вітчизняної війни. «В «танках онлайн» такого не побачиш», – зізнавалися любителі популярної комп’ютерної гри. До сліз зворушила дітей і розповідь екскурсовода про воєнні часи побудована так, що ті страшні події подавалися з погляду дітей, які їх пережили. За словами Людмили Дивнич, під час екскурсії стояла незвична для такої енергійної аудиторії тиша, а в широко відкритих дитячих очах – цікавість, хвилювання та співчуття.

До Корсуня і назад азотівський автобус супроводжував патруль міліції. Це нова норма, введена після численних аварій на українських дорогах. Тож діти з захватом спостерігали як автомобілі ДАІ, які виїхали з ними з Черкас, змінили смілянські колеги, а потім – городищенські. Всю дорогу для автобуса з дітьми було «зелене світло», а водії, які замешкались і не дали вчасно дорогу, попереджалися сиреною. Зав-дяки такому супроводу, який вразив як дітей, так і бувалого водія, доїхати до Корсуня вдалося трохи більше як за годину.

За матеріалами Прес-центру ПАТ «АЗОТ»

Возврат к списку