<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Опитування



Публічне акціонерне товариство «АЗОТ» – один із вітчизняних виробників мінеральних добрив, виробник капролактаму та іонообмінних смол, аміачної селітри з часткою 36% на внутрішньому ринку. Також підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші в країні, частка якої складає 70% від обсягу національного ринку..

На ПАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.

Проект будівництва заводу був затверджений в 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять високоефективні і конкурентоспроможні підприємства з виробництва азотних добрив: ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПАТ «Азот» (м. Черкаси), ПАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

28.10.2011

«Азот» завершив ремонт доріг

Дороги, що ведуть до Черкаського ПАТ «Азот», попри їх довгострокову експлуатацію (з тих пір, як по них востаннє пройшов асфальтовий каток, минуло майже десять років), ще й сьогодні вважаються одними з кращих у місті.

Однак час працює на їх руйнацію, а тому, щоб зберегти дороги у хорошому стані і надалі забезпечувати зручність водіям під час керування автотранспортом, було вирішено у цьому році відремонтувати ділянки, де утворилися мікротріщини та невеликі ямки. 25 жовтня, коли ми поцікавилися ходом ремонтних робіт, будівельники вже вкладали останні метри асфальту.


Роботи по проспекту Хіміків

– «Полатали» окремі ділянки дороги, що веде від перехрестя із головною вулицею (проспект Хіміків), до прохідної цеху М-6. Зараз, як бачите, знову повернулися на проспект Хіміків і уже йдемо по ній прямо до залізничного переїзду, виконуючи ямковий ремонт, після чого вийдемо на вулицю Першотравнева і пройдемо аж в її кінець, тобто, до розвороту тролейбусної лінії, – пояснює виконуючий обов’язки начальника дільниці ремонтно-господарського цеху Михайло Жованик. – Сьогодні наші спеціалісти поклали асфальт на 75 квадратних метрах. Завтра ця робота продовжиться. Залишилося ще 100 квадратних метрів і план із ремонту доріг, який був нам доведений у цьому році (а до нього входять і внутрізаводські відрізки доріг), буде виконаний, а це, небагато-немало, 6 тисяч квадратних метрів.
Підприємство виділяє кругленьку суму, аби утримувати в належному стані магістралі, якими рухаються не лише автомобілі заводчан, тролейбуси і автобуси, що доставляють на роботу хіміків, а й великі автомашини з перевезень вантажів на далекі відстані, бо головна вулиця, якою є Першотравнева, з’єднує два напрямки: Чигиринський і Смілянський.

– Дороги ці є загального користування, але ремонтуємо їх ми, – розповідає заступник начальника ремонтно-господарського цеху Сергій Борисов. – Асфальт ми купуємо на черкаському асфальтобетонному заводі, що, можна сказати, у нас під боком, на вулиці Чигиринській. Задіяні на ремонті доріг техніка та робочі – «азотівські». Наші спеціалісти виконують такі роботи не вперше, а це означає, що їх якість гарантована.

Євдокія Мацокіна.  
Фото Михайла Захаріна.

Возврат к списку