<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування



Приватне акціонерне товариство «АЗОТ» – один з лідерів хімічної галузі України. Підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші (КАС) в країні. В останні роки Черкаський «Азот» збільшив потужності з виробництва КАС до 1 млн тонн на рік.

На ПрАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Проект будівництва заводу був затверджений у 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПрАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять підприємства з виробництва азотних добрив: ПрАТ «АЗОТ» (м. Черкаси), ПрАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

05.02.2024

ЧЕРКАСЬКИЙ «АЗОТ» ВИГОТОВИВ 9,1 МЛН ЛІТРІВ AdBlue У 2023 РОЦІ

• Ключові тренди ринку – стрімке зростання темпів споживання AdBlue в країні та нарощення обсягів виробництва українськими виробниками.

• Всього за рік з моменту запуску виробництва на Черкаському "Азоті" OSTCHEM отримав частку 19% ринку.

У 2023 році Черкаський «АЗОТ», що входить до азотного холдингу OSTCHEM, виготовив та реалізував 9,1 млн літрів AdBlue, що склало 19% від усього ринку. Таким чином OSTCHEM отримав найбільшу частку ринку серед українських виробників.



Петро ДУЛЬСЬКИЙ, керівник проекту AdBlue OSTCHEM: «У 2023 році український ринок AdBlue зріс більше ніж удвічі (+108%), порівняно з минулим роком, до 48,9 млн літрів. Зростання ринку успішно закривають українські виробники, які удвічі наростили виробництво реагенту. OSTCHEM швидко збільшує ринкову частку, ми відкрили додатковий цех з виробництва AdBlue з можливістю зберігання 800 тонн на Черкаському «Азоті» та в найближчій перспективі розглядаємо будівництво аналогічного за масштабами виробництва на «Рівнеазоті». У нас є всі передумови для подальшого нарощування частки ринку та дуже чіткий план, як це зробити. Тренд на імпортозаміщення буде посилюватись, а частка імпорту на українському ринку вочевидь буде зменшуватись».

Загальний обсяг ринку AdBlue у 2021 році становив 32,9 млн літрів, у 2022 році – 23,5 млн літрів, у 2023 році – 48,9 млн літрів. При цьому українські виробники в 2023 році подвоїли обсяги виробництва, наростивши обсяг продукції с 15,3 до 30,4 млн. літрів. Таким чином, на українських виробників сьогодні припадає 58,1% ринку. Низка великих трейдерів та українські споживачі поступово відмовляються від імпортної продукції на користь українського виробника. Основними продавцями українського ринку AdBlue є OSTCHEM, СrossСhem, ChemElements, ТІЗ – КАРБОГАЗ.

AdBlue – присадка для дизельних автомобілів, яка знижує вміст оксидів азоту у вихлопах дизельних двигунів на 90%. Використання AdBlue передбачено європейськими екологічними нормами Євро-4-5-6 та є обов’язковим для дизельних автомобілів, які відповідають стандартам ЄС.

OSTCHEM продовжить втілювати заявлену раніше Стратегію розвитку азотного бізнесу, в основі якої – інвестиції в збільшення потужностей з виробництва AdBlue та поступове витіснення імпортної продукції за рахунок якості та ціни. Станом на початок 2024 року виробничі потужності OSTCHEM здатні виробляти обсяг AdBlue, який може забезпечити 80% потреб українського ринку, і за потреби може наростити виробництво для закриття всього внутрішнього споживання та експорту на ринки ЄС.

«Ми будемо планово нарощувати нашу присутність у роздрібних мережах та вже зараз виходимо на великі контракти з великими мережами АЗС, такими як WOG та «Укрнафта». Пріоритети 2023 року – будівництво нових виробничих потужностей, зростання нашої частки ринку, розвиток збутової мережі та відпрацювання всіх логістичних питань. Ми вже представлені у Харкові, Вінниці, Ковелі, Одесі, Дніпропетровську та Мукачево, в наших планах – представництва в усіх регіонах. Паралельно розвиваємо новий напрямок – робота з міжнародними компаніями та вихід на ринки ЕС. Ми системно підтверджуємо якість нашої продукції не лише у власній лабораторії, а й в лабораторіях Німеччини та Польщі», – додав Дульський.

За оцінками Group DF, обсяг європейського ринку AdBlue перевищує 4,5 млрд. літрів/рік. Найбільшими споживачами AdBlue є Німеччина (рівень споживання – 1,1 млрд літрів/рік), Франція (1,01 млрд літрів/рік), Італія (0,6 млрд літрів/рік) та Іспанія (0,62 млрд літрів/рік).

Виробництво реагенту AdBlue (відновник оксиду азоту AUS 32 згідно ДСТУASO 22241-1:2013) було запущено на базі ПрАТ «АЗОТ». Виробнича потужність склала 27 тис. т/рік (24,8 млн л). OSTCHEM є єдиним українським виробником, який виготовляє AdBlue прямим методом безпосередньо з плаву карбаміду, що забезпечує найвищу якість при низькій собівартості готової продукції.

У квітні 2023 р. виробництво реагенту AdBlue ПрАТ «АЗОТ» успішно пройшло аудит на відповідність стандартам VDA (Verband der Automobilindustrie e.V. VDA (Асоціація автомобільної промисловості Німеччини), за результатами якого було отримано найвищу «зелену» оцінку. 5 травня 2023 року OSTCHEM отримав ліцензію VDA на використання торгового знаку AdBlue ®.

Возврат к списку