Приватне акціонерне товариство «АЗОТ» – один з лідерів хімічної галузі України. Підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші (КАС) в країні. В останні роки Черкаський «Азот» збільшив потужності з виробництва КАС до 1 млн тонн на рік.
На ПрАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.
Проект будівництва заводу був затверджений у 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПрАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.
OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять підприємства з виробництва азотних добрив: ПрАТ «АЗОТ» (м. Черкаси), ПрАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).
Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.
Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.
| |
Новини
12.06.2023
ЧЕРКАСЬКИЙ «АЗОТ» ПЕРШИМ В УКРАЇНІ РОЗПОЧАВ ВИПУСК ВИСОКОЯКІСНОЇ ДОБАВКИ AdBLUE «ПРЯМИМ МЕТОДОМ» З ВЛАСНОГО КАРБАМІДУ
• Підприємство пройшло аудит та отримало ліцензію Асоціації автомобільної промисловості Німеччини (VDA)
• Український виробник здатний закрити 100% потреб внутрішнього ринку України.
• Азотний холдинг OSTCHEM, до якого входить Черкаський «Азот», зареєстрував свій бренд UKRBLUE для виходу на ринки ЄС.
Азотний холдинг OSTCHEM запустив виробництво AdBlue на базі Черкаського «Азоту». Нове виробництво пройшло міжнародний аудит і отримало всі необхідні сертифікати, що підтверджують якість продукту та дозволяють використовувати торгову марку AdBlue.
"Ми планували реалізувати цей проєкт ще в минулому році, проте війна внесла свої корективи. В кінці квітня цього року Асоціація автомобільної промисловості Німеччини (VDA), яка є куратором ліцензії на AdBlue®, провела аудит нашого виробництва. Було перевірено функціонування системи менеджменту якості, що впроваджена на підприємстві, всю документацію та всі етапи технологічного процесу, а також поводження з продуктом – його зберігання, транспортування, контроль у споживача. Було також відібрано проби готового продукту та відправлено на аналіз в незалежну німецьку лабораторію. Якість виробленого «Азотом» AdBlue® високо оцінена експертами, як і надсучасне обладнання нашої лабораторії, що забезпечуватиме бездоганну чистоту продукту та його відповідність стандартам ISO22241", – розповів Голова Правління Черкаського «Азоту» Віталій Скляров.
AdBlue – спеціальна добавка для дизельних двигунів, що використовується для зниження викидів NO (оксид азоту) автомобілями. Застосування реагенту передбачено стандартами EURO 6 та спрямоване на скорочення викидів шкідливих речовин. Правами на торгову марку AdBlue володіє (Verband der Automobilindustrie e.V. VDA (Асоціація автомобільної промисловості Німеччини)), яка ретельно перевіряє якість продукції як на виробництві, що використовує цю торгову марку, так і в роздрібних мережах.
Здобуття міжнародної сертифікації відкриває можливості для українського виробника для освоєння суттєвої частки українського ринку, а також виходу на ринки ЄС, де, за оцінками OSTCHEM, українська AdBlue має гарні перспективи.
Перший етап – це наповнення українського ринку якісною продукцією вітчизняного виробника. Планується оптовий продаж реагенту «наливом» безпосередньо з заводу, а також реалізація продукції через роздрібні мережі, АТП та АЗС. З низкою АЗС вже ведуться переговори щодо встановлення власних заправних станцій AdBlue. Великим споживачем AdBlue стане АПК, що використовує сучасну техніку нового покоління. Окремим напрямком буде реалізація продукції у дрібній тарі об’ємом 10 та 20 літрів.
На другому етапі планується експорт до найближчих країн ЄС – Литва, Латвія, Румунія, Угорщина та Польща, а також країн, що є найбільшими споживачами AdBlue – Німеччина (рівень споживання – 2,4 млн тонн/рік), Франція (2,1 млн) тонн/рік), Італія (1,3 млн тонн/рік) та Туреччина (726 тис. тонн/рік). За оцінками Group DF, обсяг європейського ринку перевищує 7,2 млн тонн на рік.
Обсяг ринку в Україні у 2022 році становив 23,4 тис. тонн. Ринок скоротився на понад 10 тис. тонн через воєнні дії. Потенціал зростання українського ринку після введення стандартів ЄВРО-4, ЄВРО-5, ЄВРО-6 складає понад 250 тис. тонн.
Сьогодні Черкаський «Азот» здатний виробляти обсяг, що забезпечує 80% українського ринку, і за потреби може наростити виробництво для закриття всього внутрішнього споживання та експорту на ринки ЄС.
"Перед Україною було поставлене глобальне завдання щодо зниження викидів від автотранспорту. У майбутньому ми маємо приєднатися до меморандуму провідних європейських країн щодо відмови від дизельних автомобілів. Але поки вони ще їздитимуть нашими дорогами, маємо дбати про зменшення їхнього впливу на екологію та захистити довкілля від шкідливих викидів", – наголосив Віталій Скляров.
Черкаський “Азот” стане єдиним в Україні виробником AdBlue за «прямим методом», тобто методом виробництва реагенту з плава карбаміду. Цей забезпечує дуже високу та стабільну якість за низької ціни. Інші виробники використовують так званий метод «блендингу», тобто технологію змішування гранульованого карбаміду з водою, що збільшує ризики домішок у кінцевому продукті. Щоб виділити свій реагент AdBlue на українському та європейському ринках, OSTCHEM вже зареєстрував власну торгову марку «UKRBLUE».
Возврат к списку
|
|