<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування



Приватне акціонерне товариство «АЗОТ» – один з лідерів хімічної галузі України. Підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші (КАС) в країні. В останні роки Черкаський «Азот» збільшив потужності з виробництва КАС до 1 млн тонн на рік.

На ПрАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Проект будівництва заводу був затверджений у 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПрАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять підприємства з виробництва азотних добрив: ПрАТ «АЗОТ» (м. Черкаси), ПрАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

08.02.2022

ЧЕРКАСЬКИЙ «АЗОТ» ЗАПУСКАЄ ПРОЄКТ З ВИРОБНИЦТВА AdBlue.

• Ринки збуту нового продукту – український та європейський

• Ведуться переговори з Асоціацією автомобільної промисловості Німеччини (VDA) щодо проведення аудиту та подальшої видачі ліцензії на використання бренду AdBlue

На Черкаському Азоті, що входить до групи підприємств азотного бізнесу Group DF, готується запуск виробництва AdBlue. AdBlue – спеціальна добавка для дизельних двигунів, що використовується для зниження викидів NO (оксиду азоту) автомобілями.

Очікуваний обсяг виробництва реагенту на підприємстві – 10 тис. тонн на рік.

  

Наразі на Черкаському «Азоті» проведено підготовчі роботи для встановлення, монтажу та налагодження обладнання. Виробництво реагенту буде організовано на базі цеху К-4 (раніше випускав кристалічний капролактам).

Обсяг інвестицій буде оголошено після запуску проєкту і включатиме всі необхідні сертифікаційні процедури.

– Ми заходимо на зростаючий, маржинальний, але дуже конкурентний ринок. Завершення всіх підготовчих робіт для запуску проєкту очікується у першій половині 2022 року. Ми націлені на виробництво якісного реагенту чітко у відповідності до міжнародних стандартів. Ведуться переговори з Асоціацією автомобільної промисловості Німеччини (VDA), яка розробила цю технологію, щодо проведення аудиту та видачі ліцензії на використання бренду AdBlue. Залежно від зростання збуту, ми збільшуватимемо обсяг виробництва, – зазначає Голова Правління Черкаського «Азоту» Віталій Скляров.

За його словами, збут цієї продукції планується як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. За оцінками Group DF, обсяг ринку AdBlue та його аналогів в Україні становить близько 35 – 45 тис. тонн на рік, при цьому на сьогодні понад 60% українського ринку займає імпорт. Черкаський «Азот» згодом зможе забезпечити потреби України в якісному сертифікованому реагенті та поступово витіснити імпортну продукцію.


– AdBlue – це, по суті, водний розчин карбаміду, відповідно його найбільшими виробниками у всьому світі є азотні заводи. Логічно, що в Україні ми матимемо цінову перевагу над конкурентами. Ми є виробниками основної сировини. До того ж, цінова перевага у нас буде на європейському ринку, – каже Віталій Скляров.

Черкаський «Азот» входить до азотного холдингу Ostchem, який є виробником №1 мінеральних добрив в Україні. Основними споживачами реагенту, що буде вироблятися на заводі, стануть власники сільськогосподарського транспорту і спецтехніки, а також вантажних та легкових авто.

– Перед Україною стоїть глобальне завдання щодо зниження викидів від автотранспорту. Поки нашими дорогами ще їздять дизельні автомобілі, ми маємо подбати про зменшення їхнього впливу на екологію та захистити довкілля від шкідливих викидів, – наголошує Віталій Скляров.

Як повідомлялося раніше, OSTCHEM RЕTAiL почав пропонувати дизельне паливо в рамках стратегії «єдиного вікна» для аграріїв. AdBlue (інші назви DEF, Diesel Exhaust Fluid, AUS32) – це 32,5% водний розчин карбаміду, що випускається під брендом VDA. Основними споживачами реагенту є спецавтомобілі та сільськогосподарська техніка. За допомогою спеціального обладнання, вбудованого в дизельні автомобілі, реагент впорскується у вихлопну систему для скорочення викидів шкідливих речовин в атмосферу. Оснащення автомобільних вихлопних систем екологічним спеціальним обладнанням, в якому використовуються присадки для зменшення викидів, передбачено стандартами Євро-5 та Євро-6, що регулюють норми викидів. У вантажні та легкові автомобілі реагент, зазвичай, доливають під час планового ТО. Автомобілі, що використовують AdBlue, оснащені електронною системою, що не дозволяє працювати без цієї рідини та унеможливлює обхід норм викидів.
Виробництво AdBlue в світі стандартизоване асоціацією автомобільної промисловості (VDA), яка розробила цю технологію та видає виробникам ліцензії на виробництво реагенту. Наприкінці минулого року Асоціація заявила про нестачу AdBlue у світі через різке зростання цін на газ.

Пресцентр ПрАТ «АЗОТ» OSTCHEM


Возврат к списку