<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Опитування



Публічне акціонерне товариство «АЗОТ» – один із вітчизняних виробників мінеральних добрив, виробник капролактаму та іонообмінних смол, аміачної селітри з часткою 36% на внутрішньому ринку. Також підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші в країні, частка якої складає 70% від обсягу національного ринку..

На ПАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.

Проект будівництва заводу був затверджений в 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять високоефективні і конкурентоспроможні підприємства з виробництва азотних добрив: ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПАТ «Азот» (м. Черкаси), ПАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

12.03.2015

На ринку мінеральних добрив значно зріс попит на азотівський КАС

У 2014 році цех М­-7 ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM напрацював 249,5 тис. тонн карбамідо­-аміачної суміші (КАС), встановивши новий виробничий рекорд. Взяті торік темпи виробництва не зменшуються й нині, оскільки з наближенням весни на ринку помітно підвищився попит на рідкі мінеральні добрива.

– Ми працюємо на максимальному навантаженні, випускаючи щодня 1500 тонн карбамідо-­аміачної суміші. Вся продукція спрямовується виключно на внутрішній ринок, – розповідає начальник цеху М-­7 Микола Скалько. – До речі, на ринку намітилися нові тенденції. Раніше попит на КАС підвищувався ближче до весни. Ми ніколи не відвантажували продукцію в таких обсягах у грудні­-лютому. Цього року все змінилося. Фактично з лінії добрива одразу йдуть на відвантаження. Такий попит, напевно, можна пояснити прогресивністю цих добрив. Вони не псуються і не втрачають своїх властивостей. Деякі аграрники вносять їх навіть взимку. 


Начальник цеху М-7 Микола Скалько

Неподалік адміністративно-­побутового корпусу цеху М-­7 розташовані естакади наливу КАС в автомобільні та залізничні цистерни. Тут спостерігаємо чергу із вантажівок. Щоб не заважати апаратникам, йдемо спочатку до щитової складу.

– На цей пульт надходять дані з двох сховищ місткістю 10 тисяч тонн кожне. На екрані відображається температура продукції та рівень завантаження ємностей у відсотках. Як бачите, в це сховище зараз надходить КАС з лінії, а з цього ми відвантажуємо вже паспортизовані добрива, – пояснює начальник відділення цеху М-­7 Сергій Моісеєв.

У зміні сьогодні працюють два апаратники підготовки сировини – Юрій Мегей та Валентина Кудрявцева. Вони встигають і за пультом слідкувати, і продукцію відпускати, і супроводжуючі документи оформляти. 


Апаратник Юрій Мегей на естакаді наливу КАС

– Наш робочий день традиційно розпочинається з обходу – перевіряємо стан трубопроводів, насосів, сховища… Десь о 7:30 починають з’їжджатися вантажівки. Сьогодні заправлятимемо вже шосту машину. Зараз нам набагато простіше. Два роки тому процес відвантаження КАСу автоматизували. Ось стоїть лічильник. На ньому виставляємо необхідний тоннаж і натискаємо «Старт». Принцип схожий на той, що використовується на автозап­равках, – говорить Юрій Мегей. – Щоправда, й без автоматики ми встигали обслужити за зміну до 50 автомобілів.

Протягом останніх років також було модернізовано естакаду для наливу КАСу в залізничні цистерни. Тут замінили наливні стояки, встановили відсікачі, автоматизували всі шість точок відвантаження.

– Одночасно можна завантажувати добрива в шість цистерн. Спочатку йде підготовка ємностей, потім опускається пантограф, виставляється тоннаж на пульті і починається налив. У кінці цистерни обов’язково пломбуються, – зазначає Сергій Моісеєв.

Безперервному виробітку такого популярного нині різновиду мінеральних добрив і стабільній роботі технологічного обладнання сприяє регулярне проведення ремонтів. Минулого року в цеху відремонтували окремі види обладнання, почистили теплообмінники, усунули пропуски пару, провели заміну арматури, теплоізоляції трубопроводів і сховищ.

– Також замінили реверсивний колектор рідкого аміаку загальною протяжністю близько 980 метрів від цеху М­-2 до корпусу 657, де розташований склад аміаку. Тепер є гарантія стабільної роботи не тільки нашого цеху, а й цехів М-­2 та М-­5, які теж зав’язані на ньому, – розповідає Микола Скалько.

Зараз цех працює в оптимальному режимі, дотримуючись нормативних параметрів споживання сировини (аміачної селітри й карбаміду), та готується до ще більшого попиту на КАС у період весняної посівної. Крім того, в березні-­травні аграрії почнуть активно закуповувати ще й аміак та амводу.

За матеріалами Прес-центру ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM

Возврат к списку