<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Опитування



Публічне акціонерне товариство «АЗОТ» – один із вітчизняних виробників мінеральних добрив, виробник капролактаму та іонообмінних смол, аміачної селітри з часткою 36% на внутрішньому ринку. Також підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші в країні, частка якої складає 70% від обсягу національного ринку..

На ПАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.

Проект будівництва заводу був затверджений в 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять високоефективні і конкурентоспроможні підприємства з виробництва азотних добрив: ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПАТ «Азот» (м. Черкаси), ПАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

17.02.2014

Діти азотівців влаштували флешмоб до Дня закоханих

Вихованці Центру дитячої творчості ПАТ «АЗОТ» організували флешмоб «Квітуче серце» до Дня святого Валентина.



Свій меседж учасники адресували всім закоханим парам. Цього разу акція пройшла в ТРЦ «Любава». Хореографічна композиція, автором якої є Ігор Томулець, змусила відвідувачів відірватися від шопінгу та справ. Глядачі «обліпили» всі «балкони» ТРЦ. Дехто навіть не зміг від захоплення втримати у руках свій телефон. Загалом у флешмобі взяли участь більше 40 осіб, серед яких і дорослі, і діти. Як зазначила директор ЦДТ Людмила Дивнич, вперше до постановки долучилися й діти з особливими потребами.




За матеріалами Прес-центру ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM

Возврат к списку