<-----> <----->
Пошук по сайту
Авторизація
Логін:
Пароль:
Опитування



Приватне акціонерне товариство «АЗОТ» – один з лідерів хімічної галузі України. Підприємство є основним активом холдингу OSTCHEM із просування стратегії, спрямованої на популяризацію карбамідо-аміачної суміші (КАС) в країні. В останні роки Черкаський «Азот» збільшив потужності з виробництва КАС до 1 млн тонн на рік.

На ПрАТ «АЗОТ» функціонує Інтегрована система менеджменту, яка відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Проект будівництва заводу був затверджений у 1962 році, а вже 14 березня 1965 року тут отримали першу продукцію. У квітні 2011 року ПрАТ «АЗОТ» увійшов до холдингу OSTCHEM, який об’єднує активи азотної хімії Group DF Дмитра Фірташа.

OSTCHEM – хімічний холдинг України, до складу якого входять підприємства з виробництва азотних добрив: ПрАТ «АЗОТ» (м. Черкаси), ПрАТ «Рівнеазот» (м. Рівне), ПАТ «Концерн Стирол» (м. Горлівка, Донецька обл.), ПрАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» (м. Сєвєродонецьк, Луганська обл.).

Грамотна логістика, дистрибуція, представлена «УкрАгро НПК» та наявність спеціалізованого морського порту «Ніка-Тера» дозволили холдингу OSTCHEM оптимізувати роботу підприємств, їх виробничу, маркетингову та збутову політику, а також скоротити операційні витрати й підвищити конкурентоспроможність.

Стратегічна мета холдингу OSTCHEM – бути надійним партнером з хорошою репутацією, лідером у виробництві й постачанні мінеральних добрив високої якості українським та міжнародним компаніям.

Новини

21.01.2014

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів на телекомунікаційніїй мережі ПАТ "Азот"

Проаналізовано показники якості надання телекомунікаційних послуг та обслуговувування споживачів на телекомунікаційній мережі ПАТ "Азот" за 2013 рік.

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів "Азот"

Найменування показника
(параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення
Одиниця виміруРівень,
який був запланований на звітний рік**
Рівень,
який був запланований на звітний рік**
Досягнутий рівень за звітний рік***
Б
1000
2000
3000
4000
Послуги фіксованого телефонного звя'зку:



Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів домережі місцевого телефонного звя"зку, викононих за нормований час % не меньше 90 не меньше 90 91
Відсоток справних таксофонів % не меньше 90 -
-
Кількість звернень що до сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік
не більше 0,2 не більше 0,2 0,19
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконано за нормований час % не меньше 65 не меньше 65 64
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережї, в перерахунку на одну лінію доступу за рік
не більше 0,8 не більше 0,8 0.76
Відсоток звернень щодо організації аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування % не більше 1 не більше 1 0
Відсоток розрахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправільності) % не більше 1 не більше 1 0



Возврат к списку